SBO De Batavier - pagina 58

Welkom op de website van SBO De Batavier. De school is op 1 augustus 2017 ontstaan door een fusie van SBO De Stiepel en Scholengemeenschap Beyaert.  De school heeft twee locaties t.w. de locatie Schützstraat en de locatie Elsbeekweg. Beide locaties bevinden zich in oudere, rustige wijken dichtbij het centrum van Hengelo.

SBO De Batavier is een school voor leerlingen die door leer-en ontwikkelingsproblemen niet meer op een reguliere basisschool kunnen blijven.

Er wordt lesgegeven aan leerlingen van groep 1 tot en met 8.  Op deze website kunt u kennis maken met onze school en lezen hoe we de begeleiding aan de leerlingen vorm en inhoud geven.

Sfeerimpressie "Dagje De Batavier"

Heeft u vragen of wilt u de school komen bekijken, neemt u dan contact op. U kunt ons bereiken op telefoonnummer
074 2916994 (locatie Schützstraat) of 074 2916985 (locatie Elsbeekweg). Tevens kunt u ons mailen info@sbo-debatavier.nl

Hoe mooi is speciaal ........., heel mooi.